Fortano Szaktanácsadó Bt. - A kapcsolatépítés nyelve

Marketing

Marketing mesék 8/3 – Miért nem pénzkidobás a cégünk arculatára költeni? – 3/3. rész

A LEGFONTOSABB AZ ELEMEK ÖSSZHANGJA

Ha egy fontos eseményre készülünk, különös gonddal választjuk ki az öltözékünket ügyelve arra, hogy a viseletünk minden darabja összhangban legyen. Lehet, hogy furcsa a párhuzam, de a vevőikkel való találkozásra is éppen ilyen átgondoltan kell készülni. Ezért ha valaki céget alapít, vagy sok év után elkezd abban gondolkodni, hogy saját arculatot alakítson ki vagy éppen itt…

Cikk folytatása »


Marketing mesék 8/2- Miért nem pénzkidobás a cégünk arculatára költeni? – 2/3. rész

AKI MA NEM LÁTHATÓ AZ INTERNETEN, AZ NEM LÉTEZIK!Lehet, hogy sarkalatosnak cseng, de sajnos igaznak tűnik az a megfogalmazás, hogy a mai világban aki nem látható az interneten, az nem is létezik. Akinek pedig nincs saját céges honlapja, azt senki nem veszi komolyan. Több alkalommal kértek fel termékeik értékesítésére olyan cégek, amelyek nem voltak láthatóak az interneten és…

Cikk folytatása »


Marketing mesék 8.- Miért nem pénzkidobás a cégünk arculatára költeni?-1.rész

Értékesítési szakemberként sokszor szembesülök azzal, hogy sikerre törekvő, komoly múlttal rendelkező vállalkozások nem törekszenek arra, hogy hitvallásukat a cég arculata is tükrözze és ezzel számos lehetőségtől fosztják meg magukat. Pedig az ügyes marketing sokkal többet hoz, mint amibe kerül!  

AMILYEN A SZEMÉLYISÉGÜNK, OLYAN A CÉGÜNKMunkám során a piac legkülönbözőbb területein volt szerencsém munkálkodni. Húsz év tapasztalata…

Cikk folytatása »


Marketing mesék 5. – Miért nem az a jó értékesítő, aki másokat meg tud győzni?

Sok éve dolgozom az értékesítés területén és most jöttem rá, mekkora tévhitben voltam az eltelt közel 25 év alatt egészen mostanáig. Hogy mire gondolok? Sokak meggyőződése, hogy az értékesítés művészete abban rejlik, ki az ügyesebb abban, hogy meggyőzze a másik felet a vásárlás vagy szerződéskötés előnyeiről, vagy hogy mennyire tudja felkelteni az igényt vagy az érdeklődés a termék…

Cikk folytatása »


Marketing mesék 2. – Miért fontos tudni, kihez beszélünk?

Már maga a kérdésfeltevés is felháborító? Miért? Te mindig tudod, átérzed, belegondolsz abba kihez beszélsz? Pedig ha nem tudod, soha nem fogsz tudni semmit eladni, vagy egyszerűen elérni, ha a munkád olyan, hogy rajtad kívül egyetlen másik embert is érint. Még a gyereked sem eszi meg az elébe rakott reggelit, ha nem érdekel, aznap éppen mit kíván, milyen…

Cikk folytatása »


« Régebbi bejegyzések