A LEGFONTOSABB AZ ELEMEK ÖSSZHANGJA

Ha egy fontos eseményre készülünk, különös gonddal választjuk ki az öltözékünket ügyelve arra, hogy a viseletünk minden darabja összhangban legyen. Lehet, hogy furcsa a párhuzam, de a vevőikkel való találkozásra is éppen ilyen átgondoltan kell készülni. Ezért ha valaki céget alapít, vagy sok év után elkezd abban gondolkodni, hogy saját arculatot alakítson ki vagy éppen itt az ideje annak, hogy arculatot váltson, alaposan gondolja végig annak minden elemét.  Tanácsos kérni szakember véleményét, hiszen egy jól eltalált szín vagy színkombináció, grafika, betűtípus vagy más elem következetes alkalmazása sokat segít a márkaépítésben és a bizalom elnyerésében. Az értékesítés első és legfontosabb feladata pedig mindig az, hogy az első benyomás pozitív legyen, hiszen akiben nem bízunk, az iránt nem is érdeklődünk. Vissza is értünk az első gondolathoz:

HOGYAN TÉRÜL MEG A MARKETINGRE KÖLTÖTT BEFEKTETÉS?

Ha a fentieket követve sikerül elérnünk, hogy leendő partnereink egységes képet lássanak rólunk, annak sokkal több az értéke, mint gondolnánk és amennyit minderre szántunk. Ha az árajánlattól kezdve a céges pólónkig mindenhol ugyanazzal az üzenettel találkozik, ez azt sugallja felé, hogy „ez a cég egyben van”. Ha azt látja, hogy fontos nekünk, hogy odafigyeljünk minden apró részletre, hogy következetesek legyünk a megjelenésükben, ez azt sugallja, hogy a szervezetünkben, a folyamataikban, a fejünkben is rend és igényesség uralkodik és az ő problémáját is éppen ilyen odafigyelve fogjuk kezelni. Ha ehhez még kifogástalan terméket és szolgáltatást is kap, a felénk irányuló bizalom hamarosan pénzben is mérhető lesz.